cs sk

Všeobecné obchodné podmienky

Escimeda (https://www.escimeda.sk/)

Predávajúcim je spoločnosť ESCIMEDA s. r. o. – organizačná zložka, IČO: 44 701 420, DIČ: 4020247979, DIČ: SK4020247979 so sídlom Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta, Mlýnská dolina, Ilkovičova 3278/6, 842 15 Bratislava, Slovensko.

Ak zákazník nakúpi tovar prostredníctvom e-shopu alebo pošle svoju objednávku obchodnému zástupcovi alebo na našu kontaktnú e-mailovú adresu a požaduje jeho doručenie v rámci Slovenskej republiky, vybavíme objednávku od organizačnej zložky ESCIMEDA s. r. o. – organizačná zložka.

Ak si zákazník objedná tovar v Českej republike a požaduje jeho doručenie na Slovensko, vybavíme objednávku so spoločnosťou ESCIMEDA s.r.o., so sídlom Na Vyšehradě 1092, Horní Předměstí, 572 01 Polička, IČO: 27939031 a tovar zákazníkovi doručíme na Slovensku alebo s ním spracujeme podľa vzájomne dohodnutých podmienok.

Len pre firemných zákazníkov a podnikateľov. Všetky ceny sú uvedené bez DPH.

Potvrdenie objednávky
Vašu objednávku potvrdíme na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii, v priebehu nasledujúcich 4 – 9 pracovných dní vrátane predpokladaného termínu dodania tovaru.

Dodacie lehoty:

  • Prijímanie objednávok: denne v pracovných dňoch
  • Dodanie tovaru (platí pre skladové položky): do 4-9 pracovných dní alebo ako je uvedené v potvrdení objednávky.
  • Dodacia lehota (platí pre položky, ktoré nie sú skladom): do 4 – 8 týždňov alebo ako je uvedené v potvrdení objednávky.
  • Ak je položka dlhší čas nedostupná (nie je v centrálnom sklade), odhadneme termín dodania do 3 – 6 mesiacov.

Kúpna cena
Všetky ceny sú dohodou. Ceny v internetovom obchode sú vždy aktuálne a platné. Ceny uvedené na webovej stránke pri jednotlivých produktoch sú v českých korunách bez DPH.

Celková cena je konečná, t. j. vrátane DPH, resp. všetkých ostatných daní a poplatkov (napr. prepravné), ktoré musí spotrebiteľ zaplatiť za získanie tovaru. Špeciálne ceny sú platné do vypredania zásob alebo na určité časové obdobie.

Vašu objednávku nebudeme môcť spracovať, ak jej hodnota alebo prípadne hodnota o súčet vašich neuhradených faktúr prekročila úverový limit stanovený pre váš subjekt (vašu organizáciu).
V takom prípade budete upozornení a bude vám zaslaná zálohová faktúra a tovar bude doručený až po zaplatení.

Obchodné podmienky pre dodávky bez dopravy

  • Zásielky nad 215,- EUR bez DPH -> doprava zdarma
  • Zásielky do 215,- EUR bez DPH -> doprava 16,- EUR bez DPH
  • Poplatné za dopravu sa neúčtuje za zvyšné dodávky spôsobené absenciou tovaru na sklade.

Miesto dodania
Tovar bude doručený na dodaciu adresu, ktorú ste uviedli vo formulári.

Vyhradzujeme si právo odmietnuť spracovanie objednávky, ak je uvedená dodacia adresa neúplná alebo na prvý pohľad zjavne pochybná. Informácie o tomto odmietnutí vám zašleme na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli.

Prevzatie tovaru
Kupujúci sa zaväzuje prevziať záväzne objednaný a odoslaný tovar a zaplatiť celkovú cenu za objednaný tovar vrátane všetkých poplatkov uvedených v záväznej objednávke (prepravné).

Ak kupujúci opakovane nesplní svoju povinnosť nakúpiť a zaplatiť za objednaný tovar podľa stanovených podmienok, predávajúci má právo pozastaviť alebo odmietnuť vybaviť ďalšie objednávky tohto kupujúceho.

Záruka na tovar
Na všetok tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Poskytujeme záručný a pozáručný servis

Reklamácie na uskutočnenú dodávku
Akékoľvek reklamácie poškodeného, nesprávne dodaného alebo inak nevyhovujúceho tovaru je možné uplatniť do troch pracovných dní od prevzatia tovaru na vyššie uvedených kontaktoch, neskoršie reklamácie nebudeme môcť zohľadniť. E-mailovú adresu môžete použiť objednavky@escimeda.cz na uplatnenie nároku.

Vrátenie tovaru bez uvedenia dôvodu
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie do 14 dní od prevzatia plnenia. Tovar, ktorý chce kupujúci takto vrátiť, nesmie byť poškodený a musí byť vrátený so všetkým originálnym príslušenstvom. Predávajúci je povinný vrátiť zaplatené sumy kupujúcemu do 30 kalendárnych dní od odstúpenia od zmluvy. V prípade poškodenia alebo opotrebovania produktu si predávajúci účtuje ako kompenzáciu poplatok vo výške 10 % z kúpnej ceny.

Vrátenie tovaru pred splatnosťou faktúry
Ak kupujúci odstúpi od zmluvy v čase dodania tovaru a kúpna cena ešte nebola zaplatená podľa splatných podmienok uvedených na faktúre, predávajúci si účtuje storno poplatok vo výške 10% z kúpnej ceny.

Dodacia dokumentácia
Tovar sa dodáva spolu s dodacím listom a faktúrou, ktorej štandardná splatnosť je 14 dní (alebo dohodou). Inú formu (napr. dobierku) je potrebné vopred dohodnúť. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať e-mailom na escimeda@escimeda.cz  .

Tieto obchodné podmienky vrátane ich súčastí sú platné a účinné od 3.7.2024.

Predávajúci pri svojej činnosti dodržiava všetky zásady ochrany osobných údajov stanovené v nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a pokynoch pre dotknuté osoby.

Medzi osobné údaje, ktoré spracúvame, patrí najmä meno, pohlavie, pozícia, zamestnávateľ, pracovná adresa, IČO, IČ DPH (ak ste platiteľom DPH) a kontaktné údaje (telefónne číslo, e-mailová adresa a porovnateľné údaje), ktoré sú súčasťou registrácie a objednávky, považuje spoločnosť ESCIMEDA s.r.o. za diskrétne a sú chránené proti zneužitiu. Spoločnosť ESCIMEDA s.r.o. neposkytuje údaje o zákazníkoch tretím stranám, s výnimkou tých, ktoré sa priamo podieľajú na spracovaní objednávky zákazníka (pošta, zasielateľ a pod.), a to len v nevyhnutnom rozsahu.

Kupujúci má právo na vymazanie svojich osobných údajov z databázy zákazníkov, ak v Obchode nezadal žiadnu objednávku, a to na základe písomnej žiadosti zaslanej na adresu Prevádzkovateľa. Táto žiadosť musí obsahovať prihlasovacie meno a heslo kupujúceho.

Tu nájdete zásady ochrany osobných údajov, ku ktorým sa hlásime.

Pravidlá vrátenia tovaru

Reklamáciou sa rozumie:

  • tovar dodaný spoločnosťou ESCIMEDA s. r. o. – organizačná zložka alebo ESCIMEDA s.r.o. (dodanie iného tovaru alebo iného množstva tovaru, ako si objednal zákazník, dodanie vadného tovaru, dodanie tovaru v oneskorenom termíne)
  • kvalita poskytnutých služieb a dodržanie termínu opravy
  • kvalita služieb poskytovaných kalibračným laboratóriom a dodržanie termínu kalibrácie

Ak vznikne dôvod na reklamáciu produktov, služieb alebo služieb dodávaných spoločnosťou ESCIMEDA s.r.o., je potrebné, aby kupujúci uplatnil reklamáciu vždy písomne, vo forme reklamačného protokolu, na jednu z nasledujúcich adries:

  • ESCIMEDA s. r. o. – organizačná zložka, Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta, Mlýnská dolina, Ilkovičova 3278/6, 842 15 Bratislava, Slovensko
  • ESCIMEDA s.r.o., U Sanitasu 1621, 251 01 Říčany u Prahy, Česká republika
  • elektronicky e-mailom na adresu objednavky@escimeda.cz
  • osobne / telefonicky obchodnému zástupcovi, pracovníkovi logistiky alebo servisnému technikovi

Lehoty na podanie sťažnosti

  • tovar dodaný spoločnosťou ESCIMEDA s.r.o. - podľa záručných podmienok výrobcu, maximálne 2 roky od predaja, spotrebný materiál do 3 pracovných dní od prevzatia (nesprávne dodaný alebo inak nevyhovujúci tovar)
  • Kvalita poskytovaných služieb  - do 30 kalendárnych dní od prijatia opravy používateľom, 6 mesiacov v prípade náhradných dielov
  • Kvalita služieb kalibračného laboratória  - 3 mesiace od dátumu kalibrácie

Pri reklamácii tovaru musí zákazník predložiť doklad o kúpe (t.j. faktúru alebo dodací list) a potvrdený doklad o objednávke za poskytnutú službu.

Lehota na vybavenie reklamácie je stanovená na 30 kalendárnych dní. Lehota začína plynúť dňom doručenia sťažnosti. V prípade, že reklamáciu nie je možné zo závažného dôvodu vyriešiť v stanovenej lehote, bude zákazník o tejto skutočnosti písomne informovaný riaditeľom spoločnosti alebo povereným zamestnancom.

Sťažnosti
Prípadné sťažnosti, námietky a odporúčania súvisiace s činnosťou spoločnosti ESCIMEDA s.r.o. môžu zákazníci podávať ako reklamácie. Všetci zamestnanci Spoločnosti sú oprávnení prijímať sťažnosti zákazníkov a následne sú povinní ich postúpiť osobám zodpovedným za ich riešenie. Sťažnosti vybavuje príslušný manažér alebo riaditeľ. Lehota na vybavenie reklamácie je stanovená na 30 kalendárnych dní. Lehota začína plynúť dňom doručenia sťažnosti. V prípade, že reklamáciu nie je možné vyriešiť zo závažného dôvodu v stanovenej lehote, bude o tejto skutočnosti Klienta písomne informovať riaditeľ Spoločnosti

Neuznanie reklamácie
Ak je reklamácia zo strany výrobcu zamietnutá, t.j. nebude akceptovaná, môže sa klient obrátiť priamo na výrobcu alebo reklamáciu vyriešiť právnymi prostriedkami.


Na stiahnutie: